فردا؛ آغاز پذیرش و رقابت‌های دومین جشنواره قرآنی «طیبات»
کد خبر: 3731230
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

فردا؛ آغاز پذیرش و رقابت‌های دومین جشنواره قرآنی «طیبات»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی طیبات از فردا، 28 تیرماه با رقابت‌های گروه ورزشی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مسئول مرکز کشوری آموزش‌های غیرحضوری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: آغاز پذیرش دومین جشنواره فرهنگی، علمی، ورزشی، قرآنی طیبات ویژه بانوان از فردا، 28 تیرماه انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره فوق با رقابت‌ها در رشته ورزشی آغاز می‌شود، اظهار کرد: رقابت‌ها در رشته‌های دارت و فوتبال دستی در دو مقطع بزرگسالان و نوجوانان پنج‌شنبه، 28 تیرماه برپا می‌شود.
نجفی با اشاره به اینکه رقابت‌ها در مجتمع نور قم انجام می‌شود، اضافه کرد: همچنین جمعه، 29 تیرماه نیز در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، کل و ترتیل و قرائت ویژه بانوان بزرگسال و رشته‌های حفظ ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و کل در مقطع دختران نوجوان برگزار خواهد شد و شنبه، 30 تیرماه، ساعت 10 اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رقابت حدود 200 نفر از بانوان نوجوان و بزرگسال در این جشنواره، افزود: همچنین رقابت و آثار در بخش جنبی این جشنواره شامل حفظ و تفسیر سوره مبارکه حجرات، کتاب‌خوانی، حفظ حدیث، خطاطی قرآنی، فضای مجازی قرآنی و طراحی پوستر قرآنی از سوی متقاضیان ارسال شده است که از برگزیدگان آن طی آیین اختتامیه تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha