ضرورت اجرای طرح‌های اجتماعی و اقتصادی در گلستان‌شهر
کد خبر: 3731265
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

ضرورت اجرای طرح‌های اجتماعی و اقتصادی در گلستان‌شهر

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اهمیت مشکلات گلستان شهر و تسریع در حل نواقص موجود، شهرداری بجنورد سریع تر اجرای طرح های اقتصادی و اجتماعی در راستای توسعه این منطقه داشته باشد.

شهرداری طرح‌های اجتماعی و اقتصادی در گلستان شهر بجنورد اجرایی کند

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، رضا رجب زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه بررسی مشکلات گلستان شهر بجنورد اظهارکرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان با قبول بخشی از مسئولیت مشکلات گلستان شهر سریع اقدام به حل مشکلات این منطقه داشته باشند و این امر تنها با نگاه ویژه و حمایتی محقق خواهد شد.
وی با تاکید بر تسریع در حل نواقص گلستان شهر، افزود: شهرداری باید نواقص مرتبط با حوزه کاری خود را از جمله آسفالت معابر، فضای سبز و ساخت و ساز را برطرف و در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی طرح ها و ایده های خود را اجرایی کند.
رجب زاده عنوان کرد: در جلسه گذشته بررسی مشکلات گلستان شهر، ضمن بازدید میدانی، مشکلاتی همانند هدایت آب های سطحی، بررسی مشکلات شبکه فاضلاب، مرمت آسفالت و آسانسور معلولان بهزیستی تعیین تکلیف شد.
وی با انتقاد از حضور نیافتن یکی از مدیران کل استان در این جلسه، گفت: با توجه به اهمیت موضوع گلستان شهر باید شخص مدیر کل در این جلسات حضور مستمر داشته باشند تا با نگاه و اتخاذ تصمیمات آن ها بتوانیم به نتیجه گیری مطلوب دست یابیم.

captcha