برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کرمانشاه
کد خبر: 3731305
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کرمانشاه

گروه اجتماعی - دبیر جشنواره رضوی استان کرمانشاه گفت: اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) یکم مردادماه در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری شماره ۴ کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به پایان یافتن داوری آثار شرکت کننده در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از برگزیدگان برگزار می‌شود.
وی افزود: فراخوان جشنواره رضوی به کلیه مراکز کانون در استان کرمانشاه ارسال شد و اعضا و مربیان نیز استقبال قابل توجهی از این جشنواره داشته‌اند.
فتاحی گفت: آثار زیبایی در بخش‌های مختلف این جشنواره به دبیرخانه استانی ارسال و پس از تفکیک آثار رسیده، کار داوری آن‌ها نیز آغاز شد.
دبیر جشنواره رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) امسال شامل در هشت بخش پژوهش اعضا، کتابسازی، کاردستی، تمبر و کارت پستال‌سازی، نامه‌ای به امام رضا(ع)، خاطرات زیارت، سرود و پویانمایی است.
وی اظهار کرد: اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) یکم مرداد ماه در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری شماره ۴ کرمانشاه برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف آن تقدیر می‌شود.
انتهای پیام

captcha