یادواره شهدای دوراک بهمئی برگزار شد
کد خبر: 3731306
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

یادواره شهدای دوراک بهمئی برگزار شد

گروه فرهنگی ـ یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید رجایی روستای دُوراک در بخش ممبی بهمئی برگزار شد.

یادواره شهدای دوراک بهمئی برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، پسنده، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بهمئي امروز، 27 تیرماه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید رجایی روستای دُوراک در بخش ممبی شهرستان، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا ضروری است.
وی افزود: نسل جوان و امروزی ما از رشادت‌ها و فداکاری شهدا اطلاعی ندارند و با این برنامه‌ها می‌توان گوشه‌ای ازخودگذشتگی نسل دیروز را برای مردم به‌خصوص جوانان روایت کرد.
همچنین، روستا از فرماندهان دفاع مقدس نیز در این آیین گفت: به فرموده حضرت امام(ره) جنگ، دانشگاه و نعمت بود و دفاع مقدس میدان پاس کردن درس‌های شجاعت و وفاداری بوده است.
وی اظهارکرد: رزمندگان اسلام با دست خالی در اکثر عملیات‌ها در جنگی نابرابر به فتوحات فراوانی دست یافتند که دنیا و استکبار را به حیرت و دوستان را به تحسین واداشتند.
این فرمانده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به رشادت‌های جوانان و شهدای شهرستان بهمئی در عملیات‌های مختلف، تصریح کرد: هیچ وقت از یاد نمی‌برم که جوانان شما با دست خالی و تکبیر گویان محکم‌ترین دژها و ارتش بعث تا دندان مصلح را خوار و به تسلیم وادار کردند.
روستا با اشاره به شرایط حاکم بر کشور، ابراز کر: دشمنان خارجی و معاندان نظام وقتی در تهاجم نظامی کاری از پیش نبردند، برای شکست نظام برنامه‌های متعددی اجرا کردند اما با حضور مردم ولایت مدار هیچ وقت موفق نخواهند شد.
وی یادآور شد: مردم اتحاد و همدلی را حفظ کنند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند تا به مملکت آسیبی نرسد.
انتهای پیام

captcha