دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی
کد خبر: 3731311
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی

گروه فرهنگی - معاون امور بانوان آستان قدس در البرز دهه کرامت را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی و تزریق نشاط معنوی درجامعه دانست.

دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی

ناهید شکریان در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دهه کرامت فرصت بسیار مناسبی در راستای تبیین سیره ائمه اطهار(ع) به‌ ویژه حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) در بین اقشار مختلف مردم به ‌ویژه نسل جوان است.
وی با تأکید بر اینکه باید از این فرصت مناسب در راستای ترویج فرهنگ رضوی و شعائر اسلامی به بهترین نحو استفاده کرد، بیان کرد: سیره عملی و علمی ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای جامعه اسلامی و مقابله بافرهنگ منحط غربی و تهاجم فرهنگی است.
شکریان تاکید کرد: رفتار و منش امام معصوم یک الگوی واحد رفتاری است که در قالب سبک زندگی رضوی تعاریف خاص خود را دارد و می توان با باور به این ویژگی در جهت تعالی جامعه تلاش کرد.
این مسئول در ادامه به فعالیت 15 کانون خادمیاری در حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز اشاره کرد و گفت: فرصت خادمیاری آستان قدس رضوی برای طلاب حوزه‌های علمیه یک فرصت در جهت اعتلای سبک زندگی رضوی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از ویژه برنامه‌های آستان برپایی سلسه نشست های فرهنگی برهان است که طی آن سبک دینی رضوی و نقش بانوان در تعمیق باورهای دینی با حضور سخنرانان و کارشناسان تبیین می‌شود.
انتهای پیام.

captcha