فعالیت‌های قرآنی به برکت انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شده است
کد خبر: 3731340
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

فعالیت‌های قرآنی به برکت انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شده است

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی در جامعه پررنگ‌تر شده است و دانشگاه‌ها به عنوان یکی از متولیان اجرای برنامه‌های قرآنی کارهای قابل توجهی را انجام داده‌اند که تربیت و پرورش نیروهای متخصص قرآنی نمونه‌ بارزی از فعالیت‌ها‌ی آنهاست.

 فعالیت‌های قرآنی به برکت انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، میرزا آقا بابازاده، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، امروز در آیین انتخابات دبیر قرآن و عترت داشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی در جامعه پررنگ‌تر شده است و دانشگاه‌ها به عنوان یکی از متولیان اجرای برنامه‌های قرآنی کارهای قابل توجهی را انجام داده‌اند که تربیت و پرورش نیروهای متخصص قرآنی نمونه‌ بارزی از فعالیت‌ها‌ی آنهاست.

وی، با بیان اینکه قرآن و اهل بیت (ع) میراث گرانقدر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است، ادامه داد: هنوز نتوانسته‌ایم به سطح مطلوبی که مد نظر مقام معظم رهبری است برسیم. باید تدابیری اتخاذ شود که خانه‌های مردم منور به نور قرآن و معرفت اهل بیت (ع) باشد و مردم با اعتقادی راسخ پرچمدار فعالیت‌های قرآنی در کشور باشند.

بابازاده گفت: یکی از راه‌های پیشرفت و ترقی کشور در عرضه فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی، سرمایه‌گذاری بر روی جوانان است. جوانان بویژه دانشجویان به علت شور و انرژی مضاعف می‌توانند نقش خوبی را در ایجاد فضای قرآنی ایفا کنند.

وی ادامه داد: دشمنان درصدد هستند هویت ایرانی و قرآنی را از جوانان دور کنند، لذا باید زمینه‌ای مهیا باشد که نوجوانان و جوانان و بویژه قشر دانشگاهی برای فعالیت در حوزه‌های مختلف قرآنی پیشقدم باشند.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از توجهات ویژه نماینده ولی فقیه در استان در تجلیل از حافظان قرآن قدردانی کرد و گفت: هر هفته در نماز جمعه تبریز یک نفر از حافظان کل قرآن کریم توسط ایشان در بین‌الصلاتین مورد تجلیل قرار می‌گیرد و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشان از ارزش و بها دادن مسئولان به خادمان قرآن کریم است.

انتهای پیام

captcha