ایلام امشب به چهارسوق می‌رود
کد خبر: 3731376
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
شنبه‌زاده :

ایلام امشب به چهارسوق می‌رود

گروه اجتماعی - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: امشب شب ایلام در جشنواره چهارسوق در برج میلاد است.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، اظهار کرد: به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تاریخی و گردشگری استان ایلام، جشنواره ملی چهارسوق با حضور هنرمندان استان ایلام در رشته های صنایع دستی، کارآفرینان، نخبگان استان و ...  در برج میلاد برگزار می‌شود.
شنبه‌زاده گفت: این جشنواره که با همت سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می‌شود فرصت مناسبی جهت معرفی ظرفیتها و توانمندیهای تاریخی و گردشگری استان و جذب گردشگران است .
مدیرکل میراث فرهنگی ایلام تصریح کرد: شب فرهنگ و هنر استان ایلام در روز چهارشنبه 27 تیرماه از ساعت 21 الی 24 با حضور هنرمندان ایلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، آیینی موسیقی، سنتی و ... به معرفی آداب و رسوم و آیین کهن استان می‌پردازند.
جشنواره ملی چهارسوق جهت معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای گردشگری ۳۱ استان کشور که به ترتیب هرشب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف کشور آشنا شوند.
انتهای پیام
captcha