مساعدت لازم برای در اختیار گرفتن ساختمان جدید اتحادیه قرآنی یزد انجام شود
کد خبر: 3731384
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

مساعدت لازم برای در اختیار گرفتن ساختمان جدید اتحادیه قرآنی یزد انجام شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد از رئیس سازمان دارالقرآن خواستار رایزنی برای مساعدت لازم برای در اختیار گرفتن ساختمان جدید اتحادیه قرآنی یزد شدند.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره با مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، امروز، 27 تیرماه، ساعت 17 برگزار می‌شود.
وی با اشاره به موضوعات این جلسه اظهار کرد: از جمله مطالبی که طی این جلسه مطرح می‌شود، حمایت مالی از وضعیت صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه است.
شایق با عنوان اینکه از سال 89 تا‌کنون بالای 1.5 میلیارد تومان به مؤسسات قرآنی وام اعطا شده است، بیان کرد: به مؤسسه قرآنی بالای 500 فقره وام اعطا شده است و با توجه به اینکه بعد از ادغام تعداد مؤسسات دو برابر شده است لذا با کمبود منابع مالی روبرو هستیم و بالای 300 میلیون تومان نیازمند بودجه هستیم تا افرادی که در نوبت هستند بتوانند زودتر از مزایای تسهیلات برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: از دیگر مواردی که طی این جلسه مطرح می‌شود روند تسریع برای در اختیار گرفتن ساختمان جدیدی که از سوی تبلیغات اسلامی استان برای اتحادیه در نظر گرفته شده، است. چون در طبقه‌ای از این ساختمان قرار است دوره تابستانه شبانه‌روزی حفظ قرآن آقایان مهد قرآن جوادالائمه(ع) برگزار شود، لذا تا تحویل این ساختمان برپایی این دوره به تعویق افتاده است، لذا اگر مساعدت لازم برای تحویل این ساختمان انجام گیرد، کلاس‌های مهد قرآن نیز برپا می‌شود و همچنین اتحادیه به ساختمان جدید منتقل می‌شود.
انتهای پیام

captcha