حفظ منزلت ایثارگران در اجرای طرح سپاس مورد انتظار است
کد خبر: 3731431
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

حفظ منزلت ایثارگران در اجرای طرح سپاس مورد انتظار است

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در اجرای طرح سپاس حفظ منزلت ایثارگران مورد انتظار است و همه ما باید برای دست‌یابی به این مهم دقت لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در بازدید از مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر اظهار کرد: حفظ منزلت ایثارگران در اجرای طرح سپاس به‌عنوان یک هدف اصلی مورد انتظار است و همه ما باید برای دست‌یابی به این مهم دقت لازم را داشته باشیم.
ابراهیمی افزود: تلاش در جهت حفظ و تعالی منزلت خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه، شناسایی نیازهای واقعی، افزایش سطح سلامت جسمانی و روانی این عزیزان و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی و درنهایت افزایش سطح رضایتمندی جامعه هدف از دلایل اصلی اجرای این طرح است که همه ما وظیفه‌ داریم در راستای تحقق این اهداف تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: ارتباط مستقیم مسئولان با ایثارگران اگر به‌صورت مطلوب انجام شود آثار مثبت فراوانی را به دنبال دارد و زمینه را برای رفع بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه ایثارگری را فراهم خواهد کرد.
ابراهیمی با تقدیر از همراهی مسئولان ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، این همکاری و همدلی صمیمانه را از دلایل اجرای موفقیت‌آمیز طرح سپاس در استان یزد عنوان کرد.
مدیرکل بنیاد یزد افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه‌ای بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افراد وظیفه‌ دارند تا ضمن پاسداشت از نزدیک با این خانواده‌ها دیدار داشته و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند.
وی گفت: بدون شک خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را باید یک توفیق بزرگ الهی محسوب کرد که نزد خداوند منان دارای مزد و نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب مقدس اسلامی دارد.

انتهای پیام

captcha