نگاهی به برنامه‌های پنجمین روز حضور كاروان «زیر سایه خورشید» در فارس
کد خبر: 3731447
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

نگاهی به برنامه‌های پنجمین روز حضور كاروان «زیر سایه خورشید» در فارس

گروه اجتماعی ـ كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از جمعی از خادمان حرم رضوی امروز در شهرهای ارسنجان، نی‌ریز، لارستان و صفاشهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

نگاهی به برنامه‌های پنجمین روز حضور كاروان «زیر سایه خورشید» در فارس

به گزارش ایكنا از فارس، امروز، 27 تیرماه پنجمین روز حضور كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از جمعی از خادمان حرم رضوی در استان فارس است.
این كاروان كه به 4 گروه مجزا تقسیم‌بندی شده است، امروز را در شهرهای دیگری به جز مركز استان شامل شهرهای ارسنجان، نی‌ریز، لارستان و صفاشهر به سر می‌برد.
گروه یك كه از روز گذشته در شهرستان ارسنجان به سر می‌برد امروز به دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان رفت و در برنامه‌های جشن خیابانی و شام دورهمی هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان حضور می‌یابد.
گروه دو، از صبح امروز راهی شهرستان نی‌ریز بخش آباده طشك شد و در برنامه‌های «كاروان عشق»، «آرام جان» و «آغوش پدرانه» این شهر و روستاهای اطراف آن مشاركت كرد.
گروه سه كه از شب گذشته راهی لارستان شده بود از صبح امروز به اجرای برنامه‌های خود پرداخت و در برنامه‌هایی نظیر «دستان توانگر ایرانی»، «تكریم خدمتگزاران»، «پناه جان»، «فدائیان ولایت»، «به رسم ادب»، «آرام جان»، «حبیبان الهی»، «خانواده رضوی»، «كاروان عشق» و «بزم چله انقلاب» مشاركت كرده و می‌كند.
گروه چهار از دو روز پیش در شهرستان صفاشهر حضور دارد و امروز در برنامه‌های «فدائیان ولایت»، «پناه جان و آرام جان»، «بزم خورشید»، «كاروان عشق»، «به رسم ادب» «نادیان سلامت جسمانی، دستان شكوفاگر» حضور می‌یابند.
انتهای پیام

captcha