افتتاح 4 حلقه قرآنی در بحرین
کد خبر: 3731452
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

افتتاح 4 حلقه قرآنی در بحرین

گروه بین‌الملل ــ اداره امور قرآن کریم وابسته به سازمان امور اسلامی بحرین، اقدام به تأسیس 4 حلقه قرآنی در شهرهای استان «المحرق» کرد.

افتتاح 4 حلقه قرآنی در بحرین

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری بحرین؛ «فرید بن یعقوب مفتاح» نماینده وزارت دادگستری و امور اسلامی بحرین در مراسم افتتاحیه 4 حلقه­ قرآنی جدید در استان «المحرق» گفت: افتتاح این حلقه­‌های قرآنی با هدف خدمت به هموطنان بحرینی و در راستای پاسخگویی به نیازهای جوانان به آموزش­‌های قرآنی و دینی است.

وی همچنین تأکید کرد: هدف این وزارت تبدیل همه مراکز حفظ قرآن به مکان­‌های تربیتی نمونه است و برای تحقق این هدف، بهترین و بیشترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌­دهد.

نماینده وزارت دادگستری و امور اسلامی بحرین گفت: با تأسیس این 4 حلقه، تعداد حلقه­‌های قرآنی در بحرین به 268 عدد رسید که این تعداد در همه استان­‌های این کشور پراکنده هستند.

وی همچنین افزود: نیمی از این 4 حلقه قرآنی، ویژه زنان و نیمی دیگر ویژه مردان است.

تأسیس حلقه­‌های قرآنی در بحرین، یکی از برنامه­‌های وزارت دادگستری و امور اسلامی و اوقاف این کشور است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه انجام می­‌شود.

برگزاری برنامه­‌های قرآنی ویژه زنان، جوانان و نوجوانان و سازماندهی مراکز قرآنی و تربیت نسل قرآنی ممتاز از دیگر برنامه­‌های این وزارت است.

انتهای پیام

captcha