گفتمان‌سازی صحیح در جامعه باید نهادینه شود
کد خبر: 3731457
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

گفتمان‌سازی صحیح در جامعه باید نهادینه شود

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه امروزه برای توسعه در جامعه نیازمند یک تغییر در رویه گفتمان‌سازی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستیم، گفت: گفتمان‌سازی صحیح در جامعه باید نهادینه شود.

گفتمان‌سازی صحیح در جامعه باید نهادینه شود

به گزارش ایکنا از کردستان، مسعود الماسی، فرماندار شهرستان کامیاران امروز،27 تیرماه در نشست روحانیون، فعالان سیاسی، اجتماعی و انجمن‌های مردم‌نهاد با استاندار کردستان، اظهار کرد: تب انتقادات تند باعث شده است که شور نشاط در جامعه مغفور بماند.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا شور نشاط اجتماعی را در جامعه بیشتر رواج دهیم، افزود: فرهنگ یکی از الزامات اساسی هر جامعه‌ای است که باید بین مردم نهادینه شود.
فرماندار کامیاران تحقق این مهم را نیازمند همکاری و فعالیت مستمر سازمان‌های مردم نهاد دانست و اعلام کرد: یکی از گستره‌های قابل اهمیت که سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند بحث محیط زیست است.
الماسی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی، ادامه داد: نباید حقوق شهروندی از بالا به پایین توصیه شود، بلکه باید مردم به دولت بگویند که حقوق شهروندی را چگونه رعایت کنند.
فرماندار کامیاران با اشاره به اینکه برای توسعه یک شهر باید تفکر درست داشت، بیان کرد: امروزه در جامعه گفتمانی برنده است که رویه‌ای جدید داشته باشد.
وی در پایان با بیان اینکه باید تلاش کرد تا دیدگاه‌های جدیدی را در اذهان پرورش داد، یادآور شد: جامعه کنونی نیازمند سوق دادن به سمت شور و نشاط است که ورزش می‌تواند یکی از بهترین بسترهای تحقق این مهم باشد.
انتهای پیام

captcha