حضور خدام حرم رضوی در برنامه شب های فیروزه ای یزد
کد خبر: 3731465
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

حضور خدام حرم رضوی در برنامه شب های فیروزه ای یزد

گروه معارف_ خدام حرم رضوی در قالب جشنواره «زیر سایه خورشید» در برنامه پخش زنده شب های فیروزه ای شبکه یزد حضور پیدا کردند.

به گزارش ایکنا از یزد، خدام حرم رضوی در قالب جشنواره « زیر سایه خورشید» در برنامه پخش زنده شب های فیروزه ای شبکه یزد حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام سید ناصر حیدری، دبیر یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد امشب در برنامه شب های فیروزه ای استان یزد که از شبکه یزد پخش می شود، گفت: 438 شهر در سطح کشور با هدف ترویج فرهنگ رضوی با رویکرد برنامه های خدماتی میزان خدام حرم رضوی با عنوان جشنواره « زیر سایه خورشید» هستند.
وی افزود: امام رضا(ع) به ما عنایت کردند و خدام خود را به استان یزد فرستادند و این پرچم نیز همچون پیراهن حضرت یوسف منصوب به امام رضا(ع) است و شفا می دهد و این خدام نیز چون منتسب به امام رضا (ع) برای ما ارزشمند هستند.
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد تصریح کرد: ما نیز در استان یزد میزان یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد هستیم که به مدت یک دهه در تمامی شهرستان های استان برنامه داریم.
گلابگیر، خادم حرم رضوی نیز در این برنامه گفت: شب گذشته که وارد یزد شدیم شاهد شوری بزرگ در این استان بودیم که دل هر شکسته ای بر حرم امام رضا(ع) پر می کشد.
یادآور می شود یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد با بیش از 250 برنامه از 26 تیر ماه آغاز شده است و تا 5 مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha