عاقبت اندیشی؛ راه‌ نجات انسان
کد خبر: 3731483
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

عاقبت اندیشی؛ راه‌ نجات انسان

گروه معارف- مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: یکی از راه‌های نجات انسان، عاقبت اندیشی است و با عاقبت اندیشی انسان ها از گناه فاصله می‌گیرند.

عاقبت اندیشی؛ راه‌ نجات انسان

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علی اسدی، شب گذشته 27 تیرماه در روستای منصورآباد شهرستان درمیان، اظهار کرد: جنس زندگی انسان‌ها متفاوت و انسان‌ها اعمال زیادی دارند، اما در قیامت هیچ عمل خوبی از خود نمی‌بینند.

وی افزود: ریاکاری یکی از موضوعاتی است که سبب می‌شود عمل خیر و نیکویی در کارنامه انسان‌ها در روز قیامت وجود نداشته باشد و سبب سقوط انسان در مسائل عبادی و اخلاقی است.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: یکی از راه‌های نجات انسان، عاقبت اندیشی است و با عاقبت اندیشی انسان‌ها از گناه فاصله می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: انسان باید در برابر خداوند متعال صداقت داشته باشد، چرا زندگی آنقدر ارزش آنقدر کوتاه است که ارزشی بی صداقتی ندارد.

مبلغ اعزامی کاروان زیرسایه خورشید با بیان اینکه برخی از انسان‌ها ظاهرسازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کلمه به کلمه قرآن بر اخلاص در درس زندگی است.

اسدی اظهار کرد: افراد مسئول در جامعه باید بدانند برای این مسئولیت نباید ژست بگیرند و باید در قیامت نسبت به این مسئولیت جوابگو باشند. 

انتهای پیام

captcha