راه‌اندازی مؤسسه خیریه «سنا» با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست در همدان
کد خبر: 3731505
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

راه‌اندازی مؤسسه خیریه «سنا» با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست در همدان

گروه فرهنگی - مدیرعامل موسسه خیریه سنا از افتتاح این موسسه در جهت حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در همدان خبر داد.

موسسه خیریه سنا با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست در همدان راه اندازی شد

راهله معین، مدیرعامل موسسه خیریه سنا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، در مراسم افتتاحیه این موسسه خیریه بیان کرد: موسسه خیریه سرای نغمه امید همدان با نام مخفف «سنا» تحت نظارت بهزیستی آغاز به کار می‌کند.
وی با بیان اینکه هیئت امنای این موسسه شامل 15 عضو است، گفت: رئیس هیئت مدیره جواد سلطانی است، فعالیت این موسسه ویژه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست 6 تا 12سال پسران است که به صورت مشارکتی نیز با سازمان بهزیستی شیرخوارگاه عترت را هم اداره می‌کنند.
معین با اشاره به اینکه مرکز خیریه سنا با هدف افزایش سطح رفاه و کیفیت زندگی و تحصیلی کودکان با اهداف عالیه تربیتی، تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد ادامه داد: در این راستا سعی برآن شده تا شرایط زندگی مناسبی برای فرزندان ایجاد کند.
وی با اشاره به برنامه های این موسسه یادآور شد: از جمله برنامه های این خیریه در راستای افزایش کیفیت زندگی و فرهنگی فرزندان تربیت فرزندان با اهداف عالیه تربیتی، استعدادیابی و توانمندسازی آنها، ثبت‌نام در مدارس با کیفیت آموزشی مناسب، ثبت‌نام در کلاس های فرهنگی و ورزشی، برگزاتری کلاس‌های فوق برنامه در راستای افزایش ضریب هوشی فرزندان، انجام مشاوره های دوره ای، استفاده از مربیان و کمک مربیان مجرب و برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت است.
مدیرعامل موسسه خیریه سنا تاکید کرد: بدون شک در این راه و برای خدمت رسانی به این کودکان این موسسه نیاز به توجه و حمایت مسئولین دارد.
وی در پایان اشاره‌ای به انقاف از منظر قرآن داشت و گفت: «مَثَلُ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنْبُلَةٍ مِائَةُ حَبَّةٍ وَاللَّهُ يُضَاعِفُ لِمَنْ يَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ مثل آنان که مالشان را در راه خدا انفاق می‌کنند به مانند دانه‌ای است که از آن هفت خوشه بروید و در هر خوشه صد دانه باشد، و خداوند از این مقدار نیز برای هر که خواهد بیفزاید، و خدا را رحمت بی‌منتهاست و (به همه چیز) داناست.»(سوره بقره/ 261).

انتهای پیام

captcha