اهالی قرآن با آتش به اختیار زمینه ظهور حجت را فراهم کنند
کد خبر: 3731508
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

اهالی قرآن با آتش به اختیار زمینه ظهور حجت را فراهم کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی- نفر سوم بخش دعاخوانی گفت: اهالی قرآن در زمینه فرهنگی آتش به اختیار عمل کنند و با رفتار و کرداری برگرفته از فرامین قرآنی دیگران را جذب کرده و زمینه برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم کنند.

 اهالی قرآن با آتش به اختیار زمینه ظهور حجت را فراهم کنند

آرزو رحیمی، نفر سوم بخش دعاخوانی در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با بیان اینکه سه سال در این بخش شرکت می کنم، اظهار کرد: در سال‌های گذشته در رشته قرائت شرکت می کردم ولی به دلیل جذابیت رشته دعاخوانی چند سالی در این رشته شرکت می‌کنم.
وی با بیان اینکه در خانواده‌ای قرآنی بزرگ شدم، گفت: همسر و فرزندم قاری قرآن هستند و علاقه زیادی دارم خودم نیز این مسیر قرآنی را طی کنم.
رحیمی به نقش قرآن در تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: فرزندانم به دلیل تربیت قرآنی مربی آداب شدند و وقتی رفتاری غیر قرانی از ما سر بزند پسرم می گوید مامان ما قرآنی هستیم و نباید این حرکت را انجام دهیم.
نفر سوم بخش دعاخوانی با بیان اینکه قرآن به من ابهت و ارزش داده است، گفت: قرآن و اهل بیت به زندگی‌ام برکت آوردند که با هیچ کار دیگری نمی توانستم به این جایگاه و مقام برسم.
وی با تاکید برخودسازی افراد جهت داشتن جامعه‌ای قرآنی، افزود: در بکارگیری فرامین دینی و قرآنی در زندگی باید از خودمان شروع کنیم و منتظر زمینه‌سازی دیگران نباشیم اگر به امید همدیگر بنشینیم شاید هیچوقت اتفاق خوب و مثبت نیفتد.
رحیمی ادامه داد: اهالی قرآن در زمینه فرهنگی آتش به اختیار عمل کنند و با رفتار و کرداری برگرفته از فرامین قرآنی دیگران را جذب کرده و زمینه برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم کنند.
نفر سوم بخش دعاخوانی بیان کرد: امروزه دشمن با حربه‌های مختلف می‌خواهد به کشور ما ضربه بزند بنابراین مسئولان باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا بی‌توجهی به این مسائل، روز به روز منجربه افزایش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه می‌شود.
وی ضمن تشکر و قدردانی از سازمان اوقاف و امورخیریه، گفت: کار کردن در زمینه قرآنی در زمانی که جوانان کمتر به این سمت گرایش دارند بسیار سخت است و ان شاالله خداوند به آن ها توفیق دهد.
انتهای پیام

captcha