خدام امامزادگان در مسیر رستگاران حرکت می‌کنند
کد خبر: 3731554
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

خدام امامزادگان در مسیر رستگاران حرکت می‌کنند

گروه معارف- استاد حوزه و دانشگاه گفت: خدام امامزادگان و بقاع متبرکه در مسیر رستگاران حرکت می‌کنند و با سلاح ایمان، تقوا و صداقت در همه زمینه‌ها موفق خواهند بود.

خدام امامزادگان در مسیر رستگاران حرکت می‌کنند

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام راشد یزدی، سخنران شهیر کشوری ظهر امروز در همایش تجلیل از خدام و مدیران برتر امامازادگان و بقاع متبرکه استان یزد اظهار کرد: خدام امامزادگان و بقاع متبرکه در مسیر رستگاران حرکت می کنند و با سلاح ایمان ، تقوا و صداقت در همه زمینه ها موفق خواهند بود.
وی ادامه داد: تمام امامزادگان مدفون در خاک یزد عمدتا به دلیل کهولت سن از دنیا رفتند و کسی آنها را به قتل نرسانده و شهید نکرده است و همواره در کنار مردم زندگی کردند و الان در دل مردم دارالعباده قرار دارند.
حجت الاسلام راشد افزود: هر چند گاها گفته می شود لقب و اصل و نسب برخی ازاین امامزادگان را نمی دانند ولی با توجه به اینکه دل ها را جذب خود می کند و محل رجوع مردم هستند نشان از بزرگواری این بقاع متبرکه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به خدام و امامزادگان و بقاع متبرکه یزد گفت: شما با اقشار مختلف مردم با فرهنگ های گوناگون مرتبط هستید و همواره بر خورد خوب و حسن خلق را باید داشته باشید و پیابر اکرم ص و ائمه اطهار ع نیز با رفتار خود جذب کننده بودند و شما نیز باید جذب کننده باشید و کاری نکنید که مردم دفع شده و دل ها گریزان شود.
این استاد حوزه گفت: فعالیت در امامزادگان و بقاع متبرکه توفیق بزرگی است که خداوند به شما داده لذا به عنوان یک وظیفه شرعی نیز در این راه خدمت می کنید.
وی تصریح کرد: برخی از امامزادگان به عنوان مراکز بزرگ فرهنگی باعث خدمات بسیار زیادی بوده و خواهند شد لذا خدمت در این عرصه ثوابی مطابق ثواب سفیران نور دارد.
یادآور می شود در پایان این مراسم که با حضور خدام آستان قدس رضوی برگزار شد از خدام و مدیران فرهنگی برتر امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha