هشتادمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود
کد خبر: 3731625
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
3 مردادماه؛

هشتادمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ هشتادمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهادد انشگاهی به میزبانی واحد همدان ۳ مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان اظهار کرد: این گردهمایی در روز‌های ۳ و ۴ مردادماه با حضور دکتر طیبی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس جهاددانشگاهی و همچنین مسئولان استان و معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در همدان برگزار می‌شود.

اکبر اسدی تصریح کرد: همزمان با این رویداد اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی نیز در روز چهارشنبه ۳ مردادماه با حضور محققین برتر و برخی شخصیت‌های علمی، ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برپا می‌شود.

وی بیان کرد: این رویداد علمی تاکنون در تهران برگزار شده و با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار این برنامه در یکی از واحد‌های استانی و به میزبانی جهاددانشگاهی همدان برگزار خواهد شد که امیدواریم برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتواند موجب ارتقای فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی شود.

اسدی افزود: در این گردهمایی حدود ۸۰ نفر از معاونان فرهنگی واحد‌ها و سازمان‌های جهاددانشگاهی، رؤسا و معاونان سازمان‌های تخصصی فرهنگی جهاد دانشگاهی از جمله خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، مرکز دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران حضور دارند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان با اشاره به برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ اظهارکرد: سال ۲۰۱۸ همدان به عنوان مقصد گردشگری کشور‌های آسیایی برگزیده شد که به همین مناسبت دو رویداد بزرگ گردشگری در حال برگزاری است و جهاددانشگاهی با سابقه فرهنگی خود در جهت تحقق و شناساندن همدان به عنوان مقصد گردشگری اقدام به میزبانی این همایش کرد.
 
انتهای پیام
captcha