هدیه صلوات آنلاین به امام زمان(عج)+ دانلود
کد خبر: 3731632
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

هدیه صلوات آنلاین به امام زمان(عج)+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ در شبانه روز وقت‎های زیادی را هدر می‎دهیم. با این برنامه می‎توانیم همّت کنیم و در زمان‌های بی مصرف – مثل زمان‌هایی که در صف، خیابان، تاکسی و ... سپری می‌شود – تعدادی صلوات هدیه به آن بزرگوار کنیم.

به گزارش ایکنا؛ ذکر یاد و نام ائمه (ص)، وظیفه هر شیعه‌ای است و در این صورت است که زندگی انسان سرشار از معرفت و نورانیت می‎شود؛ یکی بهترین راه‎های تقویت یاد و نام ائمه بیان اذکار و یکی از بهترین ذکر‌ها صلوات است. حال که امام دوازدهم ما حضرت مهدی (عج) زنده هستند وظیفه ما شیعیان است که نام و یاد ایشان را با هدیه صلوات به ایشان زنده نگه‌داریم.
 
 شماره 1 شماره 2 
 
اپلیکیشن «حاجت»، در راستای زنده کردن همین امر تولید شده است؛ تولید کنندگان این برنامه قرار گذاشته‌اند که هر روز تعدادی صلوات هدیه به امام زمان (عج) کنند، تا هم هر روز یادشان باشیم و هم مورد عنایتشان قرار گیریم؛ لذا در این برنامه کاربران را برای شرکت در این امر خیر دعوت کرده‌اند.
همه ما در شبانه روز وقت‌های زیادی را هدر می‌دهیم؛ این برنامه می‎خواهد کاربران همت کنند و در زمان‌های بی‌مصرف مانند زمان‌هایی که در صف، خیابان، ماشین و مانند آن سپری می‌شود تعدادی صلوات هدیه به حضرت مهدی (عج)، کنیم.
 
 
حال گروهی از جوانان نیک اندیش جمع‌شده‎اند و برای این هدف تلاش می‌کنند. این برنامه امکانات بسیاری در اختیار افراد قرار می‌دهد که عبارتند از ثبت و ذخیره آمار صلوات‌های شما به صورت دقیق، نمایش آمار صلوات‌های شما و همچنین همه کاربران به صورت دقیق به همراه جزئیات، ابزار صلوات شمار و یادآوری به وسیله نوتیفیکیش که ختم صلوات را بسیار دلپذیر می‌کند.
 
برای دریافت این برنامه اینجا کلیک کنید.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۴
2
0
سلام خسته نباشید من برنامه رو دانلود کردم اما مینویسه مشکل در تجزیه بسته وجود دارد چیکار کنم لطفاً راهنماییم کنید
مصطفی جهانگرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۵
0
0
سلام
ساخت چنین برنامه‌ای به نام هیئت که هم اکنون در فضای مجازی سروش درحال جذب صلوات و ختم قران است چقدر هزینه دربر دارد
ممنون میشوم که راهنمایی کنید برای ساخت به کجا مراجعه نمایم
captcha