اجتماع چندهزار نفره خانواده‌های شهدا و ایثارگران در امامزاده صالح
کد خبر: 3731637
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

اجتماع چندهزار نفره خانواده‌های شهدا و ایثارگران در امامزاده صالح

گروه جهاد و حماسه ــ پرچم امامزاده صالح با پرچم حرم رضوی با حضور خانواده‌های شهدا به همت هیأت فرزندان شهدای اسلام تعویض شد.

اجتماع چندهزار نفره خانواده‌های شهدا و ایثارگران در امامزاده صالح

به گزارش ایکنا، عصر پنجشنبه ۲۸ تیرماه فرزندان شهید باز هم شایسته و خودجوش لباس خدمت به خانواده‌های شهید و ایثارگر به تن کردند تا سی و چهارمین محفل ماهانه خود را برپا کنند.

از آنجا که امام راحل فرمودند: شهدا امامزادگان عشقند، این‌بار مسئولان حرم مطهر امامزاده صالح(ع) که خود فرزند شهید است، مراسم ملی بزرگداشت این امامزاده واجب التعظیم را بر عهده فرزندان امامزادگان عشق گذاشتند. این تداخل ایام دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزاده و روز برپایی هیأت فرزندان شهدای اسلام موجب گشت تا اتفاقی عظیم روی دهد و حاضرین در صحن و بیننده‌های شبکه قرآن، گواه بودند که صحن مطهر مملو از هزاران خانواده شهید و جانباز کشور عزیزمان از تهران و دیگر شهرها بود.

همراهی خادمان امامزاده سیده ملک خاتون(س) که ایشان نیز از تبار امام موسی کاظم(ع) هستند، عکس‌های بزرگ از شهدا که دیوارهای حیاط حرم را زینت داده بودند، حضور پدران و مادران چند شهید، آنقدر حال و هوای معنوی ایجاد کرده بود که به محض ورود خادمان حرم امام رضا(ع) و پرچم اهدایی گنبد رضوی و صدای نقاره‌های امامزاده، همگان ایستادند و چشم‌های بارانی هزاران عاشق اهل بیت(ع) فرش راه ایشان گشت. همهمه بلند شد و در میان صدای مداح هرکس با نجوایی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را صدا می‌زد. سپس با صدای حاج مرتضی طاهری کبوتر دل همگان راهی طوس شد.

پس از نصب پرچم، با دعوت مجید یراقبافان به عنوان مجری مراسم، حجت‌الاسلام ماندگاری پشت تریبون رفته و صحبت‌های مفیدی در خصوص جایگاه امامزادگان و کرامت خانواده‌های شهید به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان تعدادی از نیروهای رزمنده فاطمیون، طاق شال‌های هیأت فرزندان شهدای اسلام را به  صورت نمادین به جایگاه آورده و توسط مقامات ملی و استانی حاضر در برنامه تقدیم خانواده‌های شهدای تیر ماه همچون شهید بهشتی، شهید اجاره‌دار، شهید دستواره،... و نیز مادر دو شهید اکبرنژاد و مادر سه شهید قربانی شد و از آنها تجلیل صورت گرفت.

 

رد نشود//اجتماع چندهزار نفره خانواده‌های شهدا و ایثارگران در امامزاده صالح

 

 

رد نشود//اجتماع چندهزار نفره خانواده‌های شهدا و ایثارگران در امامزاده صالح

انتهای پیام

captcha