برگزاری جشن های دهه کرامت در تویسرکان
کد خبر: 3731638
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

برگزاری جشن های دهه کرامت در تویسرکان

کانون خبرنگاران نباء _کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری جشن های دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نباء؛ محمدموسی جوکار، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اعلام این خبر گفت: ‌ همزمان با شروع دهه کرامت و میلاد فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، مراسم و برنامه های جشن ویژه دهه کرامت در سطح بخش مرکزی و قلقلرود تویسرکان در حال برگزاری است.

وی گفت: در ایام دهه کرامت با مشارکت گسترده تشکلهای دینی، هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در مساجد و حسینیه های سطح شهرستان، جشن روز ملی دختران، آذین بندی و چراغانی سطح شهر و روستاها در دهه کرامت، اجرای برنامه های فرهنگی، ایستگاه های صلواتی و گفتمان های دینی در مساجد در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: با هدف گرامیداشت دهه کرامت ۶۹ نفر از مبلغان از سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) به مدت ۱۰ روز به نقاط شهری و روستایی تویسرکان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام علی کاروند گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های روحانیون ترویج سبک زندگی اسلامی و سوق دادن مردم به‌سوی معنویت است که زندگانی امامان معصوم(ع) ما خود نمونه بارزی از سبک زندگی صحیح و اسلامی است.

وی اظهار کرد: روحانیون و مبلغان در مساجد مجالس فرهنگی می‌توانند روش‌های زندگی سالم و ساده را برای مردم بیان کنند و جامعه را با سبک زندگی ایرانی و اسلامی آشنا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: به همین منظور ۶۸ نفر از روحانیون شهرستان تویسرکان در ایام دهه کرامت به نقاط مختلف شهرستان تویسرکان اعزام شدند.

وی گفت: ۴۷ نفر از روحانیون بومی، مستقر، طرح هجرت و خود استقرار و همچنین ۲۲نفر از مبلغات حوزوی با نظر این اداره در سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام شدند.

کاروند بیان کرد: تشریح و ترویج سبک زندگی حضرت امام رضا (ع)، ترویج فقه اسلامی و شیعی در جامعه، بیان شرایط سیاسی و اجتماعی دوران زندگانی این امام همام و همچنین پاسخ به شبهات و مسائل جوانان ازجمله رسالت‌های این مبلغان اعزامی است.

 

انتهای پیام
خدیجه نیکویی نژاد

captcha