حجاب و عفاف؛ سلاح امروز زنان ایرانی
کد خبر: 3731651
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
دختران قرچکی مطرح کردند؛

حجاب و عفاف؛ سلاح امروز زنان ایرانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ دختران قرچکی همزمان با دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در برنامه تریبون آزاد به بیان استدلال های خود برای انتخاب حجاب برتر پرداختند و از خاطرات چادری شدنشان گفتند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، برنامه تریبون آزاد با موضوع «چرا حجاب» پیش از ظهر امروز همزمان با دهه کرامت و به مناسبت هفته عفاف و حجاب از سوی حوزه بسیج حضرت معصومه(س) در قرچک برگزار شد.
در این برنامه دختران جوان و نوجوان قرچکی هر یک به بیان استدلال ها و دلایل خود برای انتخاب حجاب پرداختند.
در این میان، خاطرات چادری شدن یک دختر نوجوان، دستاورد سفر راهیان نور، نشان دادن راه حق توسط شهید رسول خلیلی و تأثیرات آن شهید بر زندگی اش و اینکه زندگی اش را مدیون آن شهید هست، بسیار درخور توجه بود.
یکی از این جوان ها در این برنامه با بیان اینکه حجاب ما اجبار نیست، گفت: با توجه به اینکه امروز در جامعه با جنگ نرم دشمن رو به رو هستیم باید بدانیم که جنگ امروز سلاح نمی خواهد بلکه حجاب و عفاف می خواهد، دشمن برای زنان خانواده و مادران ما نقشه دارد که عفاف و حیا را از میان ما بردارد.
وی اضافه کرد: چون مادر ستون اصلی خانه است ما باید در مقابل تمام دسیسه های دشمن با حجاب برترمان که ارثیه حضرت زهرا(س) و هدیه حضرت زینب(س) است در جامعه حضور پیدا کنیم و فریاد بزنیم که زن شکوه خانواده هست.
دختر دیگری نیز ابراز کرد: همه ما در زندگی اولویت هایی داریم که حفظ حجاب و عفت مهمترین آن است، نباید حجاب و پوششمان را که اهم زندگی یک بانو است را فدای حرف های برخی از دلسوزنماهای داخلی کنیم.
انتهای پیام

captcha