بررسی لایحه‌ مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی با حضور علی لاریجانی
کد خبر: 3731653
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛

بررسی لایحه‌ مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی با حضور علی لاریجانی

گروه اقتصاد ــ کمیسیون اقتصادی مجلس، یکشنبه هفته آینده، ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را با حضور رئیس مجلس در دستور کار دارد.

بررسی لایحه‌ مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی با حضور لاریجانی

به گزارش ایکنا، دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از تاریخ شنبه 30 تیرماه تا چهارشنبه سوم مردادماه منتشر شد.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در روز دوشنبه، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره محاسبه شاخص امنیت سرمایه‌گذاری و مشکلات بخش تولیدی را بررسی می‌کند.

کمیسیون اجتماعی مجلس هفته آینده با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس به بررسی نیازهای تقنینی کشور پیرامون آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

رأی‌گیری در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته، بررسی سؤال تعدادی از نمایندگان از رئیس‌جمهور، جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی و ادامه جلسه هیئت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

کمیسیون اقتصادی مجلس، همچنین در روز یکشنبه هفته آینده، ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را با حضور رئیس مجلس در دستور کار دارد.

نشست مشترک با مسئولان اتاق بازرگانی و فعالان عرصه اقتصادی کشور در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

کمیسیون فرهنگی نیز استماع گزارش رئیس سازمان حج و زیارت در مورد آخرین اقدامات اجرایی مراسم حج تمتع و ادامه بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار دارد.

همچنین وزرای نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، کشور و نیرو در جلسات کمیسیون‌ها حضور می‌یابند تا به سوالات و ابهامات پیرامون حوزه‌های تخصصی خود پاسخ و گزارشاتی به نمایندگان ارائه کنند.

برای مشاهده متن کامل دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha