وجود اهل بیت(ع) سبب کامل شدن دین اسلام شده است
کد خبر: 3731698
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

وجود اهل بیت(ع) سبب کامل شدن دین اسلام شده است

گروه فرهنگی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه وجود اهل بیت(ع) سبب کامل شدن دین اسلام شده گفت: در اسلام به تکریم امامزادگان سفارش شده است.

وجود اهل بیت(ع) سبب کامل شدن دین اسلام شده استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی عیسی‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز زنجان با اشاره به اینکه فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت ثامن الائمه (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده، اظهار کرد: دهه کرامت یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های دینی محسوب می‌شود.
 
وی در مورد ثواب زیارت معصومان و امامزادگان خاطرنشان کرد: در روایات به زیارت حضرت عبدالعزیز حسنی سفارش شده و آن را در ردیف زیارت امام حسین (ع) قرار داده است و عنوان شده زیارت حضرت معصومه (س) آتش جهنم را از انسان دور می‌کند. 
  
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستات زنجان محبت به اهل‌بیت (ع) را لازمه مذهب خواند و گفت: دوستی و مودت اهل‌بیت (ع) موجب هدایت مردم در راه الهی می‌شود‌ و هر شهری که از نعمت وجود امام‌زادگان برخوردار است، مردم متدین‌تری نسبت به سایر مناطق دارد.
 
این مسئول با اشاره اینکه وجود اهل‌بیت (ع) یک نعمت الهی است و موجب کامل شدن دین اسلام شده عنوان کرد: همه نقاط جهان دارای معیارهای مختلف است و مسجد به عنوان مکانی که متعلق به خداوند است مقدش شناخته می‌شود.
 
عیسی‌زاده با تأکید بر احترام و ارج نهادن به اولاد پیامبر(ص) بیان کرد: کسی که محبت به پیامبر اکرم (ص) داشته باشد، پس اولاد ایشان را نیز مورد احترام قرار خواهد داد و طبق روایات، نگاه کردن به صورت اولاد اهل‌بیت (ع) عبادت محسوب می‌شد. 
 
وی با بیان اینکه در اسلام به تکریم امامزادگان سفارش شده است عنوان کرد: وجود این امام‌زادگان نعمتی الهی بر روی زمین محسوب می‌شود که شهرستان زنجان نیز از چنین نعمتی برخوردار است.
 
انتهای پیام
captcha