مشکلات پیش‌روی کشور با خونسردی رفع نمی‌شود
کد خبر: 3731699
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

مشکلات پیش‌روی کشور با خونسردی رفع نمی‌شود

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: برای برون‌رفت از شرایط موجود، مسئولان باید روحیه‌ای جهادی داشته و خود را ملزم به رعایت اصول اقتصاد مقاومتی بدانند، زیرا خونسردی در شرایط موجود پاسخگو نیست.

مشکلات پیش‌روی کشور با خونسردی رفع نمی‌شود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 29 تیرماه گفت: هفته گذشته هیأت دولت دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند که در این دیدار، ایشان به مشکلات پیش‌روی کشور، راه‌های برون‌رفت از آن و وظایف دولتمردان اشاره کردند.
وی ادامه داد: حضرت آقا در این دیدار، راه اقتصادی را به رئیس جمهور و هیأت وزیران نشان دادند و فرمودند که هیأت دولت باید تلاشی مظاعف داشته و جهادی عمل کنند؛ زیرا خونسردی در شرایط موجود پاسخگو نیست.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: برای برون‌رفت از شرایط موجود، مسئولان باید روحیه‌ای جهادی داشته و خود را ملزم به رعایت اصول اقتصاد مقاومتی بدانند، در غیر این‌صورت، مشکلات پیچیده‌تر و شرایط دشوارتر خواهد شد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از مسئولان اجرایی کشور خواستند تا به گونه‌ای عمل کنند که تصویر دولت در چشم مردم، تصویری کارآمد و توانا باشد؛ همین که مردم ببینند مسئولان تلاش خود را می‌کنند، رضایت‌بخش است.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: مسئولان باید در متن جامعه حضور داشته باشند، به میان مردم بروند و از نزدیک، خواسته‌ها و مشکلات آنان را بشنوند. ببینند صاحبان صنایع چه مشکلاتی دارند و واحدهای تولیدی ما چرا تعطیل شده است.
وی در ادامه با تبریک میلاد امام رضا(ع)، بیان کرد: این امام بزرگوار در میان مردم به اخلاق حسنه، صبر، بردباری و رازداری مشهور بودند؛ خوب است که این صفات و سجایای اخلاقی را از ایشان به ارث ببریم.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در کشوری که افتخار میزبانی امام رضا(ع) را دارد، باید بیش از این، اخلاق و سیره رضوی در جامعه مشاهده شود.

انتهای پیام

captcha