خدمت به زائران حج بسیار ارزشمند است
کد خبر: 3731712
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

خدمت به زائران حج بسیار ارزشمند است

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خدمت به زائران را کاری ارزشمند دانست و گفت: فعالیت‌های مسئولان و مدیران کاروان در خدمت به زائران، ثواب دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

خدمت به زائران حج بسیار ارزشمند است

به گزارش ایکنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری‌ یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد روز گذشته در جمع کارگزاران حج تمتع استان یزد با اشاره به اینکه خدمت به زائران کاری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است اظهار کرد: حضور زائران به سوی خانه خدا در جهت مسافرت کردن برای تفریح و گذراندن وقت و تجارت دنیایی نیست بلکه هجرت دل است و روح انسان باید به سوی خداوند متعال هجرت کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مدیران و مسئولان کاروان‌های حج و زیارت باید حالات معنوی این سفر را به خوبی درک و در انتقال این حالات و اهمیت سفر معنوی حج به زائران کوشا باشید افزود: آنها باید آگاه باشند که حج یک سفر روحانی است و سفر جسمانی نیست.

امام جمعه یزد زائران حج تمتع را سفیران انقلاب اسلامی عنوان و گفت: این زائران در رفتار، حجاب و دین خود دقت داشته باشند و کسانی که برای اولین بار در این سفر معنوی شرکت می‌کنند باید نسبت به تمام مسائل آگاهی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به زائران بسیار ارزشمند است تصریح کرد: مدیران کاروان و کسانی که برای نخستین بار در این سفر معنوی حضور پیدا می‌کنند باید نسبت به فعالیت و کارهای خود در خدمت زائران آگاهی داشته و بدانند که این کارها، ثواب دنیا و آخرت برایشان به دنبال دارد.

انتهای پیام

captcha