برپایی جشن دهه کرامت در شعب مؤسسه کریمه آل رسول(س)
کد خبر: 3731719
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

برپایی جشن دهه کرامت در شعب مؤسسه کریمه آل رسول(س)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ همزمان با دهه کرامت مراسم جشن با موضوع «تبیین فضائل حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)» در شعب مؤسسه کریمه آل رسول(س) برگزار شد.

برپایی جشن دهه کرامت در شعب مؤسسه کریمه آل رسول(س)

به گزارش ایکنا؛ همزمان با دهه کرامت مراسم جشن با موضوع «تبیین فضائل حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)» و «عفاف و حجاب» در شعب مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س) برگزار شد.
از جمله این مراسم در واحد دارکلاته با حضور خردسالان و نوجوانان به همراه ترتیل‌خوانی، مولودی‌خوانی و سخنرانی، اجرای سرود توسط قرآن‌آموزان مؤسسه، ارائه محفوظات و برپایی مسابقه حضوری و اهدای هدایا در واحد شاهرود باهمکاری کانون فرهنگی مسجد رسول اکرم(ص) شهرستان شاهرود به همراه قرائت قران و سخنرانی با موضوع «فضائل حضرت معصومه(سلام الله علیها) و ولایت‌مداری» و «اهمیت تربیت دینی دختران، واحد علی‌آباد کتول با حضور حجت الاسلام والمسلمین زهدی علیپور، مدرس اعزامی از شهر مقدس قم با موضوع «بیان ویژگی‌ها و کرامات حضرت فاطمه معصومه(س)» برپا شد.
از دیگر برنامه‌های واحد فاضل‌آباد این مؤسسه که ویژه مؤسسات قرآنی شهر فاضل‌آباد انجام شد، می‌توان به حضور کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی، به همراه نمایشگاهِ محصولات فرهنگی و کتاب، مسابقه نقاشی در گروه خردسالان و نوجوانان و اهدای هدایا به نقاشی‌های برگزیده با موضوع امام رضا(ع) اشاره کرد.
یادآور می‌شود، نخستین کارگاه روان‌خوانی و تجوید یک با حضور حجت الاسلام والمسلمین زهدی علیپور، استاد اعزامی از شهر مقدس قم در واحد قرق مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س) برگزار شد.
انتهای پیام

captcha