لزوم پیگیری جدی مفاسد اقتصادی و قاچاق در کشور
کد خبر: 3731737
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

لزوم پیگیری جدی مفاسد اقتصادی و قاچاق در کشور

گروه سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه بر لزوم پیگیری جدی مفاسد اقتصادی و قاچاق در استان‌ها تاکید کرد و گفت: ایستادگی در برابر فساد خواسته مقام معظم رهبری از دولت است.

لزوم پیگیری جدی مفاسد اقتصادی و قاچاق در کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: شورای نگهبان یک نهاد مقدس و جزو ضروری‌ترین نهادها در نظام اسلامی بوده و عملکرد این نهاد قوت دهنده برای مصوبات مجلس است.

وی ادامه داد: در راستای دینی شدن امورات در جامعه اسلامی، نیازمند حضور علما در رأس تصمیمات هستیم که این وظیفه توسط شورای نگهبان انجام می‌شود.

امام جمعه ارومیه افزود: سفارشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت باید توسط مسئولان و مردم عملی شود تا شاهد رشد و بهبود شرایط باشیم.

وی بزرگ‌ترین نعمت برای دولت را حمایت رهبری و پشتیبان بودن ایشان از عملکرد دولت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در عرصه‌های مختلف ضمن انتقاد از عملکرد و مواضع نادرست دولت‌ها، همیشه بزرگ‌ترین حامی دولت‌ها بوده‌اند و مسئولان دولت نیز باید توجه کنند که بیانات و فرامین ایشان سرلوحه اقداماتشان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: سپردن امورات به بخش خصوصی و نیز مبارزه با قاچاق کالا جزو اصلی‌ترین دغدغه‌ها و خواسته‌های مقام معظم رهبری است که باید در سطح استانی هم پیگیری شود.

وی یادآور شد: داشتن روحیه قوی در دولتمردان باید همیشگی بوده و در این زمینه باید با قدرت به امورات خود رسیدگی کنند و زبان گویا و دلی نترس جزو ضروریات یک مسئول است که دولتمردان هم باید با بهره‌گیری از این شرایط در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: ایستادگی در برابر فساد خواسته دیگر رهبری از دولت است و مسئولین مرتبط باید در این زمینه اسامی متخلفان و نوع تخلف را شفاف و روشن برای مردم بیان کنند تا به این ترتیب از گسترش فساد در جامعه جلوگیری شود.️

انتهای پیام

captcha