اعلام و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی مدنظر زوار در مراسم حج باشد
کد خبر: 3731770
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

اعلام و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی مدنظر زوار در مراسم حج باشد

گروه فرهنگی ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعلام و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی که وحدت، صلح، آزادی، برادری و استقلال است یکی از فلسفه‌های شرکت زوار در این اجتماع بزرگ مسلمانان جهان است.

حج امسال به بهترین نحو برگزار شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 تیرماه در دیدار با دست‌اندرکاران حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته حج با اشاره به اینکه آل‌سعود از ابتدای انقلاب اسلامی با نظام سلطه و رژیم صهیونیستی همراه بود، اظهار کرد: هم‌اکنون این کشور در حال جنگ نیابتی با جهان اسلام است.
وی حج را به عنوان یک امر فرهنگی و دینی مدنظر نظام جمهوری اسلامی و دولت دانست و افزود: حج امسال به بهترین نحو و شایسته‌ترین شکل برگزار شود .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فلسفه حج و اعزام حجاج، خاطرنشان کرد: اعلام و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی که وحدت، صلح، آزادی، برادری و استقلال است یکی از فلسفه‌های شرکت زوار در این اجتماع بزرگ مسلمانان جهان است .
احمدی تصریح کرد: کرامت مسلمین، اعلام برائت از دشمنان و مشرکان، مقابله با هجمه‌های استکبار و نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دیگر فلسفه این اجتماع بزرگ است .
وی با اشاره به خباثت آل‌سعود از ابتدای انقلاب اسلامی، ادامه داد: در همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی آل‌سعود با سیاست‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی همراه بود و همواره در تقابل با برنامه‌های راهبردی اسلام و ایران اسلامی بود .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم‌اکنون عربستان درگیر جنگ نیابتی با جهان اسلام است و همراهی نظام دیکتاتور با نظام سلطه و فرزندان صهیون تقابل جدی با برنامه‌های اسلام محمدی است.
احمدی سلفی‌گری، وهابیت و دفاع و حمایت از گروه‌های تروریستی داعش را از اقدامات آل‌سعود برشمرد و اضافه کرد: این اقدامات جنگ و مقابله با مسلمانان است بنابراین کارکنان و دست‌اندرکاران حج بستری امن و مناسب را برای زائران سرزمین وحی فراهم کنند و این مهم را هم مدنظر داشته باشند .
همچنین، رحمان فاضلی، مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اعزام 85 هزار ایرانی به حج تمتع امسال، گفت: سهم استان 166 نفر است که 6 نفر عوامل حج و زیارت و 160 نفر هم زائر هستند که به خانه خدا مشرف می‌شوند .
وی با اشاره به مشخص شدن 5 نقطه در شهر مکه برای اسکان زائران در سفر به خانه خدا، افزود: همه مقدمات در داخل ایران و حتی کارگزاران جمهوری اسلامی در عربستان فراهم شده است .
فاضلی ابرازکرد: زائرانی که امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند از سال 85 تاکنون نام‌نویسی کرده و در اولویت اعزام به سرزمین وحی بودند.
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با وجود برخی مشکلات مالی که در کشور وجود دارد هزینه سفر حج نسبت به سال‌های گذشته چندان تفاوتی نداشته است .
وی یادآور شد: برخی هجمه‌ها و صحبت‌ها در خصوص ارز چهارهزارو 200 بوده که هزینه‌ها از جیب زوار پرداخت و ارز از قبل تامین شده است.
انتهای پیام

captcha