پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) در سیستان‌ و بلوچستان به اهتزاز درآمد
کد خبر: 3731801
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) در سیستان‌ و بلوچستان به اهتزاز درآمد

گروه فرهنگی- کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک حرم مطهر رضوی روز گذشته، 28 تیرماه وارد استان شد و در بدو ورود به شهرستان کنارک، پرچم متبرک را بر روی یکی از ناوهای مستقر در این بندر به اهتزاز درآوردند.

پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) در سیستان‌وبلوچستان به اهتزار درآمد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک حرم مطهر رضوی روز گذشته، 29 تیرماه وارد استان شد و در بدو ورود به شهرستان کنارک، پرچم متبرک را بر روی یکی از ناوهای مستقر در این بندر به اهتزاز درآوردند.
علی هوشمند، دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در این خصوص بیان کرد: این کاروان متشکل از 10 خادم، روحانی، مداح، قاری و نیروی فرهنگی به عنوان حامل پرچم حرم مطهر رضوی است.
وی با بیان اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» به‌مدت 8 روز مهمان مردم سیستان و بلوچستان خواهند بود، افزود: این کاروان در ۵۰ نقطه استان، در شهرستان‌های سرباز، راسک، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم، ایرانشهر، خاش، سراوان، زاهدان و منطقه سیستان، در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.
دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: این کاروان به‌مدت 5 سال متوالی است که در استان حضور پیدا می‌کند و هرساله مورد استقبال گرم مردم استان، ائمه جماعت و مسئولین قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha