تعامل مردم و مسئولان؛ سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 3731806
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری تأکید کرد:

تعامل مردم و مسئولان؛ سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: عزم راسخ مسئولان به همراهی تعامل و همکاری مردم، سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 29 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، با اشاره به سفر مشاور مقام معظم رهبری به روسیه، گفت: در این سفر ایشان پیام مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری را ابلاغ کردند که می‌توان جهان را بدون آمریکا اداره کرد البته این سفر مبارزه با یک جانبه‌گرایی آمریکایی‌ها و تعامل بیشتر بین کشورها برای مبارزه با آمریکا و راهبرد اقتصاد مقاومتی را تبیین کرد.
وی با بیان اینکه عزم راسخ مسئولان به همراهی تعامل و همکاری مردم، سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان است، تأکید کرد: مردم باید به این باور برسند که دولت توانمند است؛ لذا مسئولان باید در بین مردم قرار بگیرند و اقتدار دولت و نظام را در برابر موضع‌گیری دشمنان به نمایش گذاشت.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: باید با کشورهایی که می‌توانند با ما ارتباط داشته باشند رابطه‌مان تقویت شود و با افراد مخل در عرصه اقتصادی برخورد جدی و قاطع شود و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شوند.
وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: مراسم زیر سایه خورشید با حضور خادم یاران آستان قدس رضوی روز یک‌شنبه در جوار قبور مطهر شهدا در حرم مطهر امامزاده سلیمان‌شاه برگزار می‌شود که جا دارد مردم از سفیران معنوی آستان قدس استقبال با شکوهی داشته باشند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha