همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3731809
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وجود امامزادگان در استان گفت: همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی گفت: مازندران از هزار و 361 بقعه متبرکه و امامزاده میزبانی می‌کند و به همین خاطر این استان را دیار علویان می نامند.
وی افزود: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با جشن میلاد امام رضا (ع) به پایان می رسد.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه پنجم ذی‏‌القعده به عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است، تصریح کرد: استان مازندران در میزبانی از امامزادگان رتبه اول کشور را به‌ خود اختصاص داد.
وی از برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت اما‌مزادگان استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم روز یکشنبه 31 تیرماه ساعت ده صبح در امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان آمل برگزار می‌شود.
 قربانی با بیان اینکه همه شهرهای استان میزبان همایش بزرگداشت امامزادگان هستند، تصریح کرد: در ایام دهه کرامت 21 همایش تکریم امامزادگان استان در مازندران برگزار می شود که شاخص ترین آن در آمل برگزار می‌شود.
وی افزود: در این همایش‌ها نمایشگاه‌های فرهنگی، دستاوردهای اوقاف در حوزه بقاع متبرکه و موقوفات برپا و همایش زیر سایه خورشید برگزار و خادمین، هیئت امنا و مدیران برتر بقاع متبرکه تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام

captcha