بانوی روشندل بلوچ، زائر اولی مشهد مقدس می‌شود
کد خبر: 3731855
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

بانوی روشندل بلوچ، زائر اولی مشهد مقدس می‌شود

گروه فرهنگی - خدام آستان قدس رضوی صبح امروز، ۳۰ تیرماه در دیدار با سیما رئیسی، بانوی روشندل بلوچ که تاکنون توفیق زیارت بارگاه امام هشتم را پیدا نکرده بود، سفر به مشهد مقدس را به وی هدیه کردند.

بانوی روشندل بلوچ، زائراولی مشهد مقدس می‌شود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، خدام آستان قدس رضوی صبح امروز، 30 تیرماه در دیدار با سیما رئیسی، بانوی روشندل بلوچ که تاکنون توفیق زیارت بارگاه امام هشتم را پیدا نکرده بود، سفر به مشهد مقدس را به وی هدیه کردند.
سیما رئیسی، بانوی جوان و روشندل اهل سنت است که علی‌رغم محروم بودن از نعمت بینایی، توانسته مدرک تحصیلی دکترا را کسب کند و به‌عنوان یک بانوی فرهیخته بلوچ و فعال محیط زیست شناخته شود.
این بانوی بلوچ، متولد چابهار و اصالتاً اهل نیکشهر است که مدرک دکترای علوم سیاسی را از دانشگاه تهران اخذ کرده است؛ وی همچنین به‌عنوان فعال محیط زیست، کمپین پاک‌سازی ساحل چابهار را در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است.
گفتنی است، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام حرم رضوی به‌عنوان حاملان پرچم متبرک حرم امام هشتم، روز گذشته وارد استان و شهرستان کنارک شدند و به‌مدت 8 روز، مهمان مردم استان در شهرستان‌های سرباز، راسک، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم، ایرانشهر، خاش، سراوان، زاهدان و منطقه سیستان خواهند بود.

انتهای پیام

captcha