بازگشت به فرهنگ قرآن تنها راه نجات بشر است
کد خبر: 3731885
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

بازگشت به فرهنگ قرآن تنها راه نجات بشر است

گروه فعالیت‌های قرآنی - قائم مقام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تنها راه نجات بشر بازگشت به فرهنگ قرآن و اسلام ناب محمدی است، گفت: بهترین کلام و موعظه، فهم عمیق و تعمق در قرآن است.

بازگشت به فرهنگ قرآن تنها راه نجات بشر است

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، شب گذشته 29 تیر، در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از افراد در صدر اسلام با تلاوت زیبای پیامبر(ص) اسلام می‌آوردند.
وی افزود: دل انسان با فهم و ارتباط با قرآن زنده می‌شود چرا که شفا در قرآن است و دل‌های تاریک در ارتباط با قران شفا می‌گیرند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه منافقین در چهلمین سال انقلاب امیدهایی دارند که موفق نخواهند شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی استعدادهای قرآن در این کشور هستیم.
نوفرستی با بیان اینکه امروز تنها راه نجات بشر بازگشت به فرهنگ قرآن و اسلام ناب محمدی است، تصریح کرد: بهترین کلام و موعظه، فهم عمیق و تعمق در قرآن است.

شکوفا شدن استعدادهای قرآنی به برکت انقلاب اسلامی
علی اکبر حنیفی، داور بین‌المللی قرآن نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد درخشش جوانانی در کشور هستیم که به صورتی بی نظیر قرآن را تلاوت می‌کنند که این امر به برکت انقلاب و حمایت‌های رهبری است.
وی ادامه داد: این مسابقات در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی موثر است و جوانان را به سمت قرآن سوق می‌دهد.
داور بین‌المللی قرآن با بیان اینکه تمام مسئولان کشور بعد از انقلاب به توسعه فرهنگ قرآنی کمک کردند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی کمک شایانی به رشد استعدادهای قرآنی کرد.
حنیفی خاطرنشان کرد: اکنون به برکت انقلاب سراسر ایران نهضت قرآنی گسترده شده و جمهوری اسلامی ایران از نظر کمی و کیفی در مباحث قرآنی، رتبه نخست جهان را دارد.
انتهای پیام

captcha