برگزاری ۴۵ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در بروجرد
کد خبر: 3731886
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

برگزاری ۴۵ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در بروجرد

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری 45 برنامه فرهنگی توسط روحانیون مستقر این شهرستان در ایام دهه کرامت خبر داد.

برگزاری ۴۵ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد امروز شنبه، 30 تیرماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های ویژه دهه کرامت، گفت: ۴۵ برنامه فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون مستقر شهرستان بروجرد در ایام دهه کرامت در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار شده است.
وی اضافه کرد: حضور روحانیون و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مناطق روستایی بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات را مرتفع می‌سازد و باعث آگاهی اقشار مختلف مردم پیرامون فرهنگ و مفاهیم اسلام می‌شود.
جعفرپور با بیان این‌که برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های خاص از اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار است، اظهارکرد: با توجه به این‌که در راستای توسعه اسلامی، دین نقش اساسی در همه مناسبت‌ها و عرصه‌های زندگی و اجتماع دارد، توجه به مسائل فرهنگی و ارزش‌های اسلامی در روستاها نیازمند توجه بیشتر است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد افزود: بسیاری از مردم روستاها به‌علت مشکلات زندگی و امرار معاش کمتر با آموزه‌های دینی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) آشنا هستند که در این راستا اداره تبلیغات اسلامی با برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و استقرار روحانیون جهت گسترش و تبیین آموزه‌های دینی در بین مردم تلاش می‌کند.
وی گفت: دهه کرامت دهه مبارکی است تا معارف ناب اهل‌بیت(ع) به‌ویژه کرامت‌های حضرت امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت فاطمه معصومه(س) برای جهان اسلام تبیین شود.

انتهای پیام

captcha