پیام رئیس هلال احمر در پی شهادت یکی از نجات‌گران این سازمان + جزئیات شهادت
کد خبر: 3731934
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

پیام رئیس هلال احمر در پی شهادت یکی از نجات‌گران این سازمان + جزئیات شهادت

گروه سلامت ــ رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به خانواده امدادگر هلال احمر، شهادت «کوهسار فاتحی» نجاتگر فداکار جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت.

پیام رئیس هلال احمر در پی شهادت یکی از نجات‌گران این سازمان + جزئیات شهادتبه گزارش ایکنا، علی اصغر پیوندی؛ رئیس جمعیت هلال احمر در این پیام آورده است: «خبر شهادت ناجوانمردانه «کوهسار فاتحی»، نجاتگر فداکار جمعیت هلال‌احمر استان کردستان باعث تاثر و اندوه عمیق اینجانب شده است.
بی‌شک عروج ملکوتی ایشان در هنگام انجام وظیفه، قداست خدمت در لباس امدادگری را چندین برابر نمایان و وظیفه ما را در پیمودن راه شهدای امدادگر سنگین‌تر کرده است.
قطعا دستگاه‌های ذی‌ربط در استیفای حقوق شما خانواده داغدار تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و جمعیت هلال احمر نیز در این راه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
از پروردگار متعال برای روح این مرد بزرگ که ۱۵ سال از عمر خویش را صرف خدمت بشردوستانه به هم‌وطنان نمود، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده محترم فاتحی علی‌الخصوص همسر و فرزندان آن فقید سعید، صبر جمیل مسئلت دارم.»
به گزارش ایکنا، ساعت ۱۰:۳۰ شب گذشته (۲۹ تیرماه)، نجاتگر پایگاه امداد و نجات کامیاران در خودرو آمبولانس جمعیت هلال احمر مورد حمله دو فرد ناشناس با اسلحه جنگی قرار گرفت و به ضرب گلوله کشته شد.
گفتنی است کوهسار فاتحی، امدادگر ۴۱ ساله هلال احمر با سابقه خدمت ۱۵ سال در جمعیت هلال احمر با خودروی آمبولانس به سمت پایگاه امداد و نجات در حال عزیمت بود که مورد این حمله قرار گرفت. از دلایل و انگیزه‌های این حمله خونین هنوز گزارشی واصل نشده است.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده بزرگ امدادگران و نجاتگران، خواستار رسیدگی فوری به این حادثه غم انگیز و شناسایی و مجازات عاملان جنایت است.
انتهای پیام
captcha