دولت تغییراتی متناسب با شرایط در کابینه انجام دهد
کد خبر: 3731936
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

دولت تغییراتی متناسب با شرایط در کابینه انجام دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است دولت تغییراتی متناسب با شرایط، خواست مردم و هماهنگی با مجلس در کابینه انجام دهد.

دولت تغییراتی متناسب با شرایط در کابینه انجام دهد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایسنا، غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز، 30 تیرماه با اشاره به تغییرات احتمالی در کابینه دولت دوازدهم، در خصوص تغییر کابینه پیش از ورود مجلس، اظهار کرد: دولت پیش از ورود مجلس دست به ترمیم کابینه و تغییر بزند.
وی افزود: البته رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده که رئیس جمهور در حال بررسی تغییر در کابینه است.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بهتر است که دولت خودش تغییراتی متناسب با شرایط و خواست مردم و هماهنگی با مجلس را اتخاذ کند.
زارعی در خصوص تاثیرات انتخاب وزرای جوان و خلاق در فضای کنونی کشور، تصریح کرد: باید کسی انتخاب شود که بتواند وزارتخانه را اداره کند و ترجیحا اگر جوان باشد در اداره امور انرژی و توانایی بیشتری از خود می تواند نشان دهد اما مهمترین شاخص برای انتخاب وزرا داشتن توانایی برای اداره وزارتخانه و انجام ماموریت‌های محوله است.
وی در رابطه با پیام تغییرات در کابینه به مردم و افکار عمومی، اضافه کرد: پیام تغییرات در کابینه اینست که دولت با شناخت ضرورت‌های جامعه در تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی و پیشبرد اهداف مردم، خواسته‌ها و مطالبات مردم است.
انتهای پیام

captcha