کار در دستگاه قضایی برای احقاق حق مردم با انگیزه الهی همراه باشد
کد خبر: 3731962
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
دادستان قزوین:

کار در دستگاه قضایی برای احقاق حق مردم با انگیزه الهی همراه باشد

گروه اجتماعی- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کار در دستگاه قضایی به خاطر گره‌گشایی از مشکلات مردم و احقاق حق کسانی که حقوقشان تضییع‌شده باانگیزه الهی همراه است.

کار در دستگاه قضایی برای احقاق حق مردم با انگیزه الهی همراه باشد

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دومین دیدار رئیس‌کل دادگستری استان با کارمندان دادسرای قزوین اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که برای همه خدمتگزاران این نظام فراهم گردیده و باید قدر این فرصت را به‌خوبی بدانیم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: کار در دستگاه قضایی به خاطر گستردگی خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار سخت و پیچیده است اما کار در این دستگاه باانگیزه الهی است زیرا با گره‌گشایی از مشکلات مردم و کسانی که حقوقشان تضییع‌شده است، همراه است.
وی تصریح کرد: کارکنان قضایی و اداری دادسرای قزوین با همه مشکلات بهترین خدمات را در حد توان خود به مردم شریف قزوین ارائه می‌دهند و عملکرد قابل قبولی دارند که ازاین‌رو باید قدردان این همکاران پرتلاش باشیم.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی ابراز کرد: تکریم ارباب‌رجوع همیشه موردتوجه مجموعه کارکنان قضایی و اداری دادسرا با همه فشارهای روحی ناشی از حجم کار بوده است و خدمت‌رسانی دقیق و سریع به مراجعین را از اولویت‌های کاری خود قرار داده‌ایم.
دادستان مرکز استان عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌شده هر چه سریع‌تر ساختمان جدید دادسرای قزوین به بهره‌برداری برسد تا با افزایش شعبات تحقیق و محیط کاری بهتر بخشی از مشکلات کارکنان این مجموعه مرتفع شود تا باانگیزه بیشتر مشغول خدمت‌رسانی باشند.
انتهای پیام

captcha