اصفهان؛ میزبان شب شعر «ملکوت هشتم»
کد خبر: 3732003
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

اصفهان؛ میزبان شب شعر «ملکوت هشتم»

گروه فرهنگی - شب شعر کشوری «ملکوت هشتم» همزمان با برخی از استان‌های کشور در اصفهان نیز برگزار می‌شود.

اصفهان، میزبان شب شعر «ملکوت هشتم»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، با حضور جمعی از شاعران مطرح استان و میهمانان ملی شب شعر بزرگ کشوری «ملکوت هشتم» همزمان با برخی استان‌های کشور در اصفهان نیز برگزار می‌شود.
حسین خالقی‌پور، مدیر خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان ضمن اعلام این مطلب گفت: در دهه کرامت امسال نیز اصفهان به جمع شهرهای میزبان شب شعر ملکوت هشتم خواهد پیوست و در ساعت ۱۸ روز دوشنبه 1 مردادماه سالن سوره حوزه هنری اصفهان شاهد این برنامه خواهد بود.
وی افزود: شب شعر ملکوت هشتم رویداد بزرگ ملی است که به عرض ارادت شاعران به پیشگاه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) اختصاص دارد و از سوی سازمان آفرینش‌های فرهنگی هنری آستان قدس رضوی طراحی شده و حوزه هنری استان اصفهان نیز در برگزاری آن مشارکت دارد.
مدیر خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: محمدحسین ملکیان، علی فردوسی، مهدی جهاندار و ... از شاعران برجسته اصفهان هستند که در این برنامه به شعرخوانی خواهند پرداخت.
خالقی‌پور تصریح کرد: علاقه‌مندان برای استفاده از این برنامه می‌توانند در ساعت ۱۸ روز دوشنبه 1 مردادماه 97 به سالن سوره حوزه هنری اصفهان به نشانی خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی، مجتمع فرهنگی هنری سوره مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha