پایان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3732004
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

پایان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- با معرفی نفرات برتر، مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه پایان یافت.

پایان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آئین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه صبح امروز در مجتمع بعثت برگزار شد.
حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم گفت: بیش از پنج هزار و 100 نفر در در مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در کرمانشاه شرکت داشتند.
وی افزود: در مرحله استانی این دوره از مسابقات در کرمانشاه در رشته‌های آوایی 331 نفر و در رشته معارف 274 نفر حضور داشتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به حضور 12 داور ملی برای قضاوت مرحله استانی مسابقات قرآن در کرمانشاه، اظهار کرد: از 605 متسابق راه یافته به مرحله استانی مسابقات 63 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند که به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
حجت‌الاسلام عباسیان با تشریح روند برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان تصریح کرد: برای اولین‌بار امسال تمامی شهرستان‌های استان مسابقات و سهمیه مستقل داشتند.
وی در پایان به برپایی 26 محفل انس با قرآن در سطح استان همزمان با برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: در مدت برگزاری مسابقات در استان 502 کلاس توسط اوقاف برگزار شد که در این کلاس‌ها بیش از 10 هزار نفر شرکت داشتند.
انتهای پیام

captcha