گسترش کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشجویان و اعضای هیأت علمی
کد خبر: 3732086
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

گسترش کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشجویان و اعضای هیأت علمی

گروه فرهنگی ـ معاون دانشگاه لرستان هدف ما تربیت و گسترش فرهنگ اسلامی و انسانی در دانشگاه است، اظهارکرد:برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی آیین‌نامه‌ای را وزارت علوم تدارک دیدند و به‌دنبال گسترش این کرسی‌ها در سطح دانشجویان و اعضای هیأت علمی هستیم.

گسترش کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشجویان و اعضای هیأت علمی

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی دانشگاه لرستان شنبه، 30 تیر در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که عمده کارهای معاونت فرهنگی در چند بخش تقسیم می‌شود، اظهارکرد: انجمن‌های علمی جایگاهی برای تمام دانشجویانی که ایده‌ای نو و علمی دارند بوده و برایشان بستری فراهم می‌کنیم تا کارهایشان به انجام برسند.
وی اضافه کرد: در کانون‌های فرهنگی کتاب‌خوانی، فعالیت‌های هلال احمر، فعالیت‌های فرهنگی و دسته‌جمعی و برنامه‌های آموزشی انجام می‌شود.
معاون فرهنگی دانشگاه لرستان بیان کرد: همچنین تشکل‌های سیاسی برنامه‌های سیاسی اجتماعی دانشگاه را پیگیری می‌کند که شامل پرسش و پاسخ، جلسات سیاسی و مذهبی، مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی است.
فلاحی‌اصل ادامه داد: اردوهایی که برای کانون‌ها و ورودی‌های جدید دانشگاه گذاشته می‌شود برای توضیح برنامه‌های آموزشی بوده و همچنین آشنایی با محیط دانشگاه و شهر است.
وی با بیان این‌که هدف ما تربیت و گسترش فرهنگ اسلامی و انسانی در دانشگاه است، گفت: در ایام تابستان اردوهای زیارتی قم و مشهد برای کارکنان و دانشجویان در نظر گرفتیم همچنین خانواده کارکنان و کارمندان را به سفرهای درون استانی خواهیم برد.
معاون فرهنگی دانشگاه لرستان اضافه کرد: همچنین برای آشنایی بیشتر دانشجویان خارجی و ماندگاری آنان برنامه داریم برای آشنایی با جاذبه شهری و تاریخی استان با تورهای مختلف از لرستان دیدن کنند.
فلاحی‌اصل با بیان این‌که در معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان هر بخش هدف خاص خود را دنبال می‌کند، بیان کرد: هدف ما تربیت و گسترش فرهنگ اسلامی و انسانی در دانشگاه است و هر آن‌چه بر اخلاق، باور و مطالبات صحیح انسان‌ها تأثیر بگذارد را فرهنگ می‌دانیم.
وی یادآور شد: از انجمن‌های علمی ارتقای علمی، اختراعات و ابداعات را می‌خواهیم و در کانون‌های فرهنگی، کارهای علمی و هنری را ترویج می‌دهیم تا در مسیر درست و مطابق با آیین‌نامه‌ها و اردوها در راستای تربیت دانشجو تلاشی داشته باشیم همچنین تفریح و طبیعت‌گردی را در شادی و نشاط جوانان اصل می‌دانیم.
معاون فرهنگی دانشگاه لرستان عنوان کرد: برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی آیین‌نامه‌ای را وزارت علوم تدارک دیدند و به‌دنبال گسترش این کرسی‌ها در سطح دانشجویان و اعضای هیأت علمی هستیم تا با بحث‌های روز پخته‌تر شوند.

انتهای پیام

captcha