نعمت ولایت قابل معاوضه نیست
کد خبر: 3732100
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

نعمت ولایت قابل معاوضه نیست

گروه فرهنگی - امام جمعه شهرستان شیروان گفت: نعمت ولایت با هیچ چیز معاوضه نمی‌شود و آن قدر نعمت ولایت سنگین و گرانبها بوده که تا وقتی انسان ولایت داشته از همه چیز برخوردار است.

نعمت ولایت قابل معاوضه نیست

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان در برنامه جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید پس از استقبال مردم از کاروان خادمان حرم رضوی در مسجد جامع شیروان اظهار کرد: به حمد خداوند چند سالی است از نعمت حضور خادمان امام هشتم متنعم می‌شویم که این برای مردم مایه مباهات و خوشحالی ست.
وی مقدم خادمان حرم رضوی را مایه خیر و برکت دانست، گفت: خادمان حرم رضوی با آوردن پرچم متبرک آستان قدس در حقیقت بوی یوسف خراسان را برای ما به ارمغان آوردند.
کوثری پرچم متبرک حرم رضوی را سرشار از عطر مهر و مهربانی و محبت ذکر کرد،افزود: پرچم حرم امام رضا (ع) کم از پیراهن یوسف نیست و همانگونه که پیراهن یوسف چشم یعقوب را بینا کرد قطعاً برای مردم استان نیز به ویژه مردم شیروان مایه خیر و برکت خواهد بود.
وی در حضور خادمان حرم رضوی فرصت را غنیمت شمرد و شفای بیماران، استجابت دعا ها، نزول باران و گره گشایی از مشکلات مردم را از خداوند طلب کرد،گفت: نعمت ولایت با هیچ چیز معاوضه نمی‌شود و آن قدر نعمت ولایت سنگین و گرانبها است که تا وقتی انسان ولایت تا وقتی انسان ولایت داشته از همه چیز برخوردار است.

captcha