برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کانون مساجد همدان
کد خبر: 3732128
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کانون مساجد همدان

گروه فرهنگی- سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: در ایام دهه کرامت جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کانون مساجد همدان

حمیدرضا ناهیدی فرد، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت و گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: جشن‌های دهه کرامت از 24 تیر لغایت سوم مرداد ماه در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در این دهه برنامه‌های مختلف و متنوعی برگزار می‌کنند، افزود: این برنامه‌ها به صورت برگزاری جشن‌های مختلف همراه با مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، دعوت از سخنرانان برجسته، دعوت از دخترانی که تحت پوشش بهزیست هستند و دادان هدیه به آنها، برگزاری نمایش با موضوع آسیب‌های دوستی‌های خیابانی از برخی برنامه‌های اجرایی است.
ناهیدی فر اضافه کرد: برگزاری مراسم دختران آسمانی، همایش پیاده رویی، مسابقه دلنوشته در ارتباط با زندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و برگزاری نشست‌های مختلف در حوزه سبک زندگی از دیگر برنامه‌های اجرایی است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ عروسک قشنگ من به همت کانون شهید دستغیب همدان و مراسم دختران آسمانی از برنامه های اجرایی در این ایام است.
وی عنوان کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی در جهت ترویج و نشرارزش‌های ناب اسلامی و دینی به نسل جوان است.
انتهای پیام

captcha