بازدید ۱۰ هزار گردشگر خارجی از حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع)
کد خبر: 3732155
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

بازدید ۱۰ هزار گردشگر خارجی از حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع)

گروه فرهنگی - مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل از بازدید ۱۰ هزار گردشگر خارجی از این آستان مقدس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

بازدید 10 هزار گردشگر خارجی از حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع)

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سید جواد تکیه اظهار کرد: روزانه به طور میانگین 80 نفر گردشگر خارجی از کشورهای اسلامی و غیراسلامی از حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل دیدن می‌کنند که بیشتر آنها بر اساس آمارهای موجود از کشورهای اروپایی و سپس اسلامی هستند.
وی با اشاره به افزایش 20 درصدی حضور گردشگران خارجی در امامزاده محمد هلال بن علی(ع) در سال 1397 نسبت به سال‌های قبل افزود: برنامه‌هایی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی کشور در حال تدوین است که در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل، با تأکید بر ضرورت تامین زیرساخت ها گفت: زیرسازی، یکی از مسائل مهم اقامت گردشگران محسوب می‌شود که متأسفانه، این شهرستان فاقد امکانات اقامتی مناسب مانند زائرسرا یا هتل است.
تکیه با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است، افزود: آستان مقدس حضرت محمد هلال فرزند بلافصل حضرت امام علی(ع) که در آران و بیدگل قرار دارد، در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری، از جمله گردشگران خارجی قرار گرفته است که در همین راستا نیز 10 هزار نفر گردشگر خارجی از ابتدای سال جاری تا کنون از این آستان مقدس دیدن کرده‌اند.
وی گفت: آستان مقدس امامزاده هلال بن على(ع) در شهرستان آران و بيدگل و در ۱۲ کيلومترى شهر کاشان واقع شده است.
انتهای پیام

 

captcha