مؤسسه صبا میزبان نمایشگاه پوستر«حقوق کودکان»
کد خبر: 3732157
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

مؤسسه صبا میزبان نمایشگاه پوستر«حقوق کودکان»

گروه هنر ــ مؤسسه فرهنگی و هنری صبا، فعالیت هنرمندان جوان را با موضوع «حقوق کودکان» در قالب طراحی گرافیک و پوستر به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه پوستر «حقوق کودکان»، عصر فردا دوشنبه اول مرداد از ساعت 17 تا 20 در نگارخانه‌های «لرزاده» و «فرشچیان» گشایش می‌یابد.

این مجموعه که به همت دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن حمایت از حقوق کودکان به نمایش درمی‌آید دربرگیرنده  50 اثر از 46 هنرمند جوان از میان دانشجویان گرافیک دانشگاه علم و فرهنگ است.

آثار ارائه شده طی پروژه‌ای با هدف آگاه‌سازی جامعه با حقوق جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی کودک، شکل گرفته که در قالب ۱۰ موضوع همچون کودک و حریم شخصی، کودک و جنگ، کودک و‌ کار، کودک و خشونت خانگی، کودک و حق بازی، کودک و حق تحصیل،ازدواج کودکان ارائه می‌شود.

در این پروژه که با نظارت ندا تولایی؛ کارشناس هنری انجام گرفته ابتدا دانشجویان در مورد هر یک از این مفاهیم و موضوع‌ها، مطالعاتی گسترده داشته و سپس، ایده‌های خود را با بیان بصری و فرم زیبایی‌شناسانه طرح و اجرا کرده‌اند.

آثار خلق شده پس از بررسی و‌ کارشناسی توسط هیئت داوران از میان صدها پوستر طراحی شده انتخاب و به نمایشگاه، راه یافته‌اند.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه پوستر«حقوق کودکان» از ۲ تا ۸ مردادماه، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸، میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha