تغییر زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3732177
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

تغییر زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری گفت: زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در آذربایجان غربی تغییر یافت.

تغییر زمان برگزاری جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بحرعلی محمودی مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در آذربایجان غربی اظهار کرد: این جشنواره قرار بود در 10 مردادماه امسال برگزار شود که زمان برگزاری آن به 10 شهریورماه تغییر یافت.
وی آخرین مهلت دریافت آثار را 20 مرداد ماه اعلام کرد.
مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر رضوی تصریح کرد: احادیث، فضایل، مناقب، مودت و سیره پاک حضرت ثامن الحجج (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و شخصیت زندگانی حضرت شاه چراغ (ع) از محورهای فراخوان جشنواره بین المللی شعر رضوی است که در دو بخش بین الملل و ملی برگزار می شود.
به گفته محمودی، در بخش ویژه جشنواره به تولید آثاری پرداخته می شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم باشد.
وی خاطرنشان کرد: در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی، برخی از منتخبان جشنواره رضوی ویژه کودکان و نوجوانان سروده های خود را ارائه دادند که در سال جاری نیز برنامه ریزی شده است.
محمودی همچنین از انتشار دو عنوان کتاب پیرامون جشنواره شعر رضوی در آذربایجان غربی خبر داد.
وی بیان کرد: اشعار منتخب جشنواره شعر رضوی در قالب دو کتاب "گونش ضیافتی1 و2" منتشر شده است.
انتهای پیام

captcha