رقابت ۲۱۴ یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تولید
کد خبر: 3732215
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

رقابت ۲۱۴ یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تولید

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و رقابت ۲۱۴ نفر در این دوره از مسابقات استانی خبر داد.

رقابت 214 یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تولید

به گزارش ایکنا از یزد، عباس امراللهی، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد صبح امروز در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش متشکل از کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات خاص بهزیستی و خانواده آنان در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: امسال در این مسابقات 214 نفر از بانوان و آقایان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز و مفاهیم به رقابت پرداختند که نفرات برتر هر یک از رشته ها به مرحله کشوری این مسابقات راه می یابند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اضافه کرد: استان یزد در سال گذشته توانست در مسابقات قرآنی، رتبه دوم کشوری را در رشته مفاهیم از آن خود کند.

امراللهی در خصوص میانگین سنی شرکت کنندگان و افزایش استقبال از این مسابقات یادآور شد: افراد شرکت کننده در این مسابقات میانگین سنی خاصی ندارند ولی فرزندان آنها باید بالای 15 سال سن داشته باشند و خوشبختانه در سال جاری افزایش 50 درصدی شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی را نسبت به دوره قبل شاهد هستیم.

سیدحسین سالاری، قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ نورانی قرآن و توسعه معنویات و اخلاق در جامعه کار و تلاش از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است که امیدواریم با برگزاری هر چه با شکوه تر اینگونه برنامه ها بتوانیم در راستای تحقق اهداف مذکور گام های موثری برداریم.

انتهای پیام

captcha