فردا؛ آغاز سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور
کد خبر: 3732311
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

فردا؛ آغاز سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرحله کشوری سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور با حضور 1500 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در بخش آوایی از فردا، یکم مردادماه در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران آغاز می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و  نماز دانش‌آموزان کشور با حضور 1500 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از فردا، یکم مردادماه در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران آغاز می‌شود.
در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان پسر در بخش آوایی در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و مداحی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مصادف با دوم و سوم مردادماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند؛ همچنین اختتامیه این بخش در روز پنجشنبه، چهارم مردادماه خواهد بود.
دانش‌آموزان دختر نیز طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مصادف با هفتم و هشتم مردادماه در این مسابقات رقابت می‌کنند؛ مراسم افتتاحیه و اختتامیه در بخش دختران در روزهای شنبه، ششم مردادماه و سه‌شنبه، 9 مردادماه عنوان شده است.
این مسابقات به همت اداره‌کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در بخش پژوهشی در رشته‌های تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، انشای نماز و احکام تیرماه امسال به میزبانی مشهد برگزار شد.
فاطمه اخوان‌اقدم
انتهای پیام

captcha