دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام با نگاهی هنرمندانه به مردم تشریح شود
کد خبر: 3732317
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام با نگاهی هنرمندانه به مردم تشریح شود

گروه اجتماعی - نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های مذبوهانه استکبار که در تلاش هست عملکرد ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد، همه نهاد‌ها و سازمان‌ها با حضور در مقابل دوربین‌های صداوسیما عمکلرد این ۴ دهه را تشریح کنند.

 دستاوردهای 40 ساله نظام با نگاهی هنرمندانه به مردم تشریح شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه تبریز، و امام جمعه تبریز امروز در جلسه سیاست گذاری ستاد گرامیداشت 40 ساله انقلاب اسلامی گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های مذبوهانه استکبار که در تلاش هست عملکرد 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد، همه نهادها و سازمان ها با حضور در مقابل دوربین های صداوسیما عمکلرد این 4 دهه را تشریح کنند.

وی، با بیان اینکه دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: از ماه ها پیش جبهه غربی – عربی استکبار با طرح ریزی اقدامات مذبوهانه در تلاش هستند خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهند و با موج سواری بر مشکلات به حق صنفی مردم نارضایتی ها را به آشوب های خیابانی تبدیل کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، گفت: در طول 4 دهه خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف عمرانی و توسعه و آبادانی کشور صورت گرفته است و زیرساخت های علمی، آموزشی ، پزشکی ، درمانی و بسیاری از بخش های دیگر فراهم شده است.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه صداوسیما باید با نگاهی هنرمندانه خدمات نظام را تشریح کنند، افزود: برای بیان این خدمات ارزشمند نباید به زمان و هفته ای خاص معطوف بود بلکه باید در طول سال با محوریت راهبردهای اقتصادی و فرهنگی کشور عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی برای مردم تشریح کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم خطاب به مسئولان گفت: آخرین اطلاعات و آمار سازمان را در اختیار ستاد نماز جمعه قرار دهید تا خطبه های نماز جمعه این عملکرد ها به نمازگزاران گفته شود.

انتهای پیام

captcha