دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3732336
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در بخش «فیلم» و «فیلم‌نامه» در استان همدان برگزار می‌شود.

دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در همدان برگزار می‌شود

به‌ گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان استان همدان، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران، دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه‌ای با موضوع آزاد و بین نوجوانان گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.
در این دوره از المپیاد هیئت داوران به فیلم‌هایی با محورهای ایران من، شهر من، روستای من، خانه من، خانواده من، دوستان من، نوع‌دوستی، همیاری، نشاط و کودکی، خلاقیت در زندگی، دشمنان ما توجه ویژه خواهند داشت.
این جشنواره با اهداف ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد، یافتن ایده‌های نو در سینمای کودک و نوجوان، ایجاد زمینه برای بروز استعدادهای هنری نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی فعالان در حوزه تخصصی سینمای کودک و نوجوان، زمینه‌سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودک و نوجوان، ارتقاء و رشد فرهنگ، دانش و ذائقه هنری نوجوانان از طریق فیلم‌کوتاه، معرفی توانمندی‌های فیلم‌کوتاه ب عنوان رسانه ۸ تا ۱۴ شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به انجمن سینمای جوانان همدان به نشانی همدان خیابان میرزاده عشقی ابتدای خیابان هنرستان از مشاوره و حمایت‌های مالی و تجهیزاتی برای تولید فیلم، ایده، طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود اقدام کنند.
لازم به توضیح است زمان ثبت‌نام محدود است و علاقمندان نوجوان تا 18 مردادماه برای ثبت‌نام و ارائه فیلم و ایده‌های خود به انجمن سینمای جوانان فرصت دارند.
انتهای پیام

captcha